1992 Η επέλαση των Στέρεο Νόβα
Απ το 1988 η ηλεκτροποιημένη πόπ των 80ς ξεκίνησε να φθίνει δίνοντας την θέση της στην επονομαζόμενη ηλεκτρονική μουσική
Στην Ελλάδα το 1992 κυκλοφορεί το παρθενικό της άλμπουμ μια μπάντα που δημιουργήθηκε απ το 1986
Οι stereo nova αμέσως κάνουν αίσθηση και η μουσική τους παίζει σε κάθε εναλλακτικό μπαράκι αναγκάζοντας το mtv europe να τους χαρακτηρίσει κάποια στιγμή ως την πιο πρωτοποριακή μπάντα για το έτος 1994
Στο άκουσμα τους οι νεολαίοι της εποχής τρελαίνονταν και ξεκινούσαν τον χορό ενώ οι ελαφρώς μεγαλύτεροι απολάμβαναν ή σχολίαζαν τους ψαγμένους στίχους των τραγουδιών τους
Ακούστε επίσης την τελευταία εκπομπή "Χρονογράφημα"
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου