1992 Η επέλαση των Στέρεο Νόβα

 


  Απ το 1988 η ηλεκτροποιημένη πόπ  των 80ς  ξεκίνησε να  φθίνει δίνοντας την θέση της στην  επονομαζόμενη ηλεκτρονική μουσική

Στην Ελλάδα το 1992  κυκλοφορεί το παρθενικό της άλμπουμ μια μπάντα που  δημιουργήθηκε  απ το 1986

Οι stereo nova αμέσως κάνουν αίσθηση  και  η μουσική τους παίζει  σε κάθε  εναλλακτικό μπαράκι αναγκάζοντας το mtv  europe να τους χαρακτηρίσει κάποια στιγμή  ως την πιο  πρωτοποριακή μπάντα  για  το έτος 1994

Στο άκουσμα  τους  οι νεολαίοι της εποχής τρελαίνονταν και ξεκινούσαν  τον χορό ενώ οι ελαφρώς μεγαλύτεροι  απολάμβαναν  ή σχολίαζαν  τους ψαγμένους  στίχους των  τραγουδιών τους



Ακούστε επίσης την τελευταία εκπομπή "Χρονογράφημα"


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H Kim Wilde κυκλοφορεί "You came" στα 1988

Macgyver

Εικόνες χλιδής απ την κατεχόμενη Ελλάδα